вторник, 21 февраля 2012 г.

і навіть твоя щетина,і навіть вона...


і навіть твоя щетина,і навіть вона...
Мене цілують вітрини
я в їх очах.Дивина.
Мене охоплює пробудження
снігом плюється погода
а ти приніс мені квіти
а в мене мамина врода
і я ти знаєш все думаю
і я ти знаєш здивована
я ж можу бути безшумною
чиїмсь теплом керована
я можу тихо й навшпиньках
я можу гучно й пресовано
в горі і в радості,в криках
можу й зовсім нецевілізовано
я можу скинути лахи
пройти з тобою дорогами
ти обирай лише шляхи
бо я тобою керована
коли я чекаю,мене обніма,
дзеркалить-гамує вітрина.Бракує...
та ось і твій погляд,і нижня губа
і навіть твоя щетина,і навіть вона
безбожно мене цілує.
(с)Комета
------
На сайте розетка отзывы Вы сможете прочитать отзывы о разных интернет магазинах, а так же сравнить товары. Это очень удобно. Рекомендую.

Комментариев нет:

Отправить комментарий